Saturday, November 30, 2013

Οι πάσης φύσεως αποδομητές επιχειρούν να πλήξουν τη συνέχεια του Ελληνισμού…


Γράφει ο ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΔΕΜΟΣ
-Τα τελευταία τριάντα χρόνια οι προπαγανδιστές της νέας τάξης και οι πάσης φύσεως αποδομητές προβάλλουν κατά διαστήματα νέες θεωρίες, που στόχο έχουν να πλήξουν κάποιες από τις ρίζες μας ως Έθνους, να πλήξουν τη συνέχεια του Ελληνισμού.
Από τους αρχαίους χρόνους είναι διαπιστωμένο ότι οι Έλληνες που έσωσαν, όχι μόνον την Ελλάδα, αλλά την Ευρώπη από την ασιατική απειλή καλλιεργούσαν μέσω της παιδείας την αγάπη προς την πατρίδα,  τη  θρησκευτικότητα,  τον  σεβασμό  στην  οικογένεια και τους τάφους των προγόνων.


Σήμερα προβάλλονται συχνά νέα ιδεολογήματα που αμφισβητούν τον πατριωτισμό, την Ορθοδοξία, την παράδοση. Στον όρκο των Αθηναίων Εφήβων βλέπουμε ότι στον κολοφώνα της δημοκρατίας της η Αθήνα δίδασκε τους νέους να τιμήσουν τα όπλα τα ιερά, να παραδώσουν την πατρίδα μεγαλύτερη και όχι μικρότερη από όση την παρέλαβαν και να τιμήσουν «ιερά τα πάτρια».
Ο Κων/νος Παλαιολόγος, στην τελευταία ομιλία του πριν από την Άλωση, καλεί τους Έλληνες της Πόλης να πολεμήσουν για τον Θεό, την Πατρίδα και τους συγγενείς. Η συνέχεια του Ελληνισμού είναι εντυπωσιακή και αποδεικνύεται, μεταξύ των άλλων, και από τα πρότυπα των νέων, τις αξίες και τα ιδανικά που παραμένουν σταθερά σε όλη τη μακρόχρονη πορεία του Γένους.
Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είπε: «Εις τον τόπον, τον οποίον κατοικούμε, εκατοικούσαν οι παλαιοί Έλληνες, από τους οποίους και ημείς καταγόμεθα και ελάβαμε το όνομα τούτο». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «…Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ πίστεως και έπειτα υπέρ Πατρίδος…».
Και οι αγωνιστές του μεγάλου αγώνα επαναλάμβαναν συχνά: «Για του Χριστού την πίστη την Αγία και της πατρίδος την ελευθερία γι’ αυτά τα δύο πολεμώ κι αν δεν τα αποκτήσω, τι με ωφελεί να ζήσω».
Όλοι αυτοί σε κάποιο κρυφό σχολείο άκουσαν κάποια «ψίχουλα» ελληνικής ιστορίας και θρησκείας ή από κάποιον που ήξερε λίγα πράγματα. Αυτά τα ελάχιστα όμως μιλούσαν στην ψυχή τους και την θέρμαιναν. Τι να τα κάνουμε σήμερα τα πολλά βιβλία και τα σχολεία, όταν οι μαθητές διαβάζουν «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο»… «Σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά η μέλισσα».
Κείμενο με τίτλο «Η μπουγάδα του Αϊ-Βασίλη» (Δ’ Δημοτικού σελ. 52): «Μετά από λίγο ο Αϊ-Βασίλης βγαίνει στην αυλή, ν’ απλώσει τη μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα τη φανέλλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του…». Πλήρης διαπόμπευση του ασκητικού Μεγ. Βασιλείου…
Πρότυπο γενναίου παιδιού είναι το μοναχοπαίδι μιας οικογένειας γιατί δέχεται να περάσει για πρώτη φορά, χωριστά από τους γονείς του τις θερινές διακοπές… Μετά απορούμε, όταν ακούμε ότι κάποια έφυγαν από τις οικογένειές τους. Για τους συγγραφείς αυτών των βιβλίων η οικογένεια δεν είναι δεσμός αγάπης, στοργής, υπακοής των παιδιών, αφοσίωσης και θυσίας των γονέων.
Ο Ιω. Καποδίστριας επωνομάστηκε δικαίως άγιος της πολιτικής, γιατί, όχι μόνον δεν δέχτηκε να πάρει μισθό από το Κράτος, αλλά έδωσε και όλη του την περιουσία στο Ελληνικό Κράτος. Θα περίμενε κανείς να προβάλουν τον Καποδίστρια ως πρότυπο αρετής, ιδανικό παράδειγμα στα νέα παιδιά για μίμηση, όπως και πραγματικά είναι ο Πρώτος άξιος Κυβερνήτης του Νεοελληνικού Κράτους.
Κι όμως, αντί γι’ αυτό, στο βιβλίο της Γ’ Γυμνασίου παραθέτουν ένα ποίημα με σαφείς υπαινιγμούς για χρηματισμό. Από ποιον; Από τον άνθρωπο που δώρισε ό,τι είχε στο φτωχότατο κράτος, τον πολιτικό με το ήθος το ενάρετο, που είναι άριστο υπόδειγμα για κάθε πολιτικό; Αυτή είναι η ισοπέδωση όλων…
Καθαρότερα από όλα φαίνεται στην ιστορία ο απώτερος σκοπός των αποδομητών να πλήξουν τη συνέχεια του Ελληνισμού. Στην αρχή προσπάθησαν να μας πείσουν ότι η Τουρκοκρατία ήταν μια ιδανική περίοδος για τους προγόνους μας. Στη συνέχεια ήλθε η τετράτομη ιστορία των Βαλκανίων, η οποία χρηματοδοτήθηκε από τον γνωστό χρηματιστή Τζορτζ Σόρος και κινείται στην ίδια γραμμή υπέρ των Οθωμανών. Μετά ήλθε στην επιφάνεια η πρωτοφανής θεωρία ότι πριν από το 1821 δεν υπήρχε συγκροτημένη ελληνική εθνική συνείδηση, αλλά οι Ευρωπαίοι Διαφωτιστές μας έμαθαν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες.
Δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς σοβαρά με τέτοια παιδαριώδη ιδεολογήματα. Αλλά όλοι αυτοί ακολουθούν τα κηρύγματα του Γκαίμπελς. Πες – πες κάτι θα μείνει. Γι’ αυτό, όλα αυτά τα ιδεολογήματα συγκεντρώθηκαν στην τηλεοπτική σειρά γνωστού τηλεοπτικού καναλιού για το 1821.
Από τον 5ο π.Χ. αιώνα ο πατέρας της Ιστορίας Ηρόδοτος καταγράφει τα συνδετικά στοιχεία που ένωναν τις ελληνικές πόλεις – κράτη: Η κοινή καταγωγή, η γλώσσα, η θρησκεία, τα ομότροπα ήθη.
Η συνείδηση συνεχίζεται στην ελληνιστική και την βυζαντινή περίοδο. Αποκορύφωμα αποτελεί η απάντηση του Αυτοκράτορα της Νίκαιας Ιωάννη Βατάτζη προς τον Πάπα Νικόλαο Θ’ το 1250: Είμαστε το αρχαίο γένος των Ελλήνων, από το οποίο άνθισε η σοφία για όλον τον κόσμο.
Οι καραβοκύρηδες επί Τουρκοκρατίας τοποθετούσαν στα ακρόπρωρα των πλοίων τις μορφές των Αρχαίων Ελλήνων.
Άπειρα επιχειρήματα θα μπορούσε να προβάλει κανείς για να αντικρούσει τα καινοφανή κηρύγματα των προπαγανδιστών της Νέας Τάξης. Αρκούν αυτά.
Το πιο αποκαρδιοτικό είναι, όταν βλέπει κανείς στα σχολικά βιβλία η ιστορία να περιορίζεται σε γενικούς και αόριστους αφορισμούς. Εξωραΐζουν τις θηριωδίες των Τούρκων και προετοιμάζουν το έδαφος για το ιδεολογικό υπόβαθρο της νέας γενιάς, το οποίο θα ταυτίζεται με αυτό της παγκοσμιοποίησης.
Μαζί με την ιστορία απαξιώνεται και το μάθημα των θρησκευτικών. Το 2010 ακούσαμε και το παράδοξο: Να γίνουν προαιρετικά και επιλογής τα μαθήματα Ιστορία και Θρησκευτικά. Και ορίζουμε μαθήματα επιλογής εκείνα τα μαθήματα που μας προσδιορίζουν σαν Έθνος, σαν Ελληνορθόδοξο λαό. Παραμέρισμα της ιστορίας και των Θρησκευτικών σημαίνει αφελληνισμός. Αν παραμερισθεί ή διαστρεβλωθεί η Ιστορία και τα Θρησκευτικά, που είναι μαθήματα ηθοπλαστικά και φρονηματιστικά, οι νέοι δεν θα μπορούν να γαλουχηθούν ελληνοπρεπώς.
Ο Γάλλος λόγιος Ζακ Λακαριέρ γράφει: «Για τον Έλληνα η Ορθοδοξία είναι το σπίτι του».
Εάν ο σταδιακός περιορισμός των θρησκευτικών καταλήξει στον εξοστρακισμό της Ορθοδοξίας από την παιδεία και από τη ζωή των Ελλήνων πολιτών θα σημάνει τον αφελληνισμό των Ελλήνων. Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι Ελληνισμός και Ορθοδοξία είναι ΕΝΑ αδιαχώριστον και αδιαίρετον…
Ο Βέρνερ Γαίγκερ είναι ο επιφανέστερος Γερμανός φιλόλογος μαζί με τον Βιλαμόβιτς. Ένα από τα σπουδαιότερα συγγράμματά του είναι το τρίτομο σύγγραμμά του με τον ελληνικότατο τίτλο «Παιδεία». Όπως γράφει ο ίδιος, δεν μπόρεσε να βρει άλλη λέξη που να αποδίδει ακριβώς το νόημα που απέδιδαν οι αρχαίοι Έλληνες φιλόσοφοι. Γι’ αυτό κατέληξε στο συμπέρασμα ότι Παιδεία είναι η μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου!
Αυτό σημαίνει πρώτο την διαμόρφωση άρτιου ήθους και κατόπιν την απόκτηση γνώσεων. Το πνεύμα της Παιδείας στην αρχαία Ελληνική Δημοκρατία εκφράζει άριστα ο Πλάτων. Συγκεκριμένα στους «Νόμους» (κεφ. 643e-644α) διαβάζουμε (σε μετάφραση), «…παιδεία είναι η διαπαιδαγώγηση προς την αρετή, από την παιδική ηλικία, που κάνει τον πολίτη να επιθυμεί και να αρέσκεται στο να γίνει τέλειος, να γνωρίζει δε να άρχει και να άρχεται με δικαιοσύνη…».
Σήμερα, όμως, υπάρχει μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου στα σχολεία μας; Από όσα είδαμε πιο πάνω δεν μπορούμε να βεβαιώσουμε ανεπιφύλακτα ένα τέτοιο πράγμα…
Στα βιβλία των Νέων Ελληνικών βλέπουμε κείμενα, τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες…
Στην ιστορία είτε διαστρεβλώνονται τα γεγονότα είτε αναφέρονται επιγραμματικά, ώστε να μη μαθαίνουν τίποτε οι μαθητές. Τα θρησκευτικά μετατράπηκαν σε θρησκειολογία μαθαίνοντας για τις άλλες θρησκείες χωρίς να βιώνουν την Ορθοδοξία.
Παιδεία με μόρφωση του Έλληνος ανθρώπου δεν υπάρχει…

proinoslogos.gr
29/11/13

No comments:

Post a Comment

Only News

Featured Post

US Democratic congresswoman : There is no difference between 'moderate' rebels and al-Qaeda or the ISIS

United States Congresswoman and Democratic Party member Tulsi Gabbard on Wednesday revealed that she held a meeting with Syrian Presiden...

Blog Widget by LinkWithin